keskiviikko 5. joulukuuta 2012

I wanna know, have you ever seen rain?

Oon löytäny youtuben syövereistä ihania biisejä. Se on aika hauskaa kun ne biisit on mulle ihan uusii sit isäpuoleni tulee siihen ja rupee selittään kuinka se on nuorena poikana laulanu sen biisin mukana aina kun se soi radiosta. Ja kun kerroin että haluisin nähdä Greaser musikaalin sit se vaa selittää et se onki nähny sen jo ja selittää kuinka ihana leffa se onkaa. Sit ei voi kertoo mulle et mitä siin tapahtuu :(

& en tykkää joulunalusta, kun tulee pikkujouluja jne. Mun äiti juo tääl kotona ja huudattaa hirveitä iskelmiä. Sitten se raivoo kaikille et meidän pitäis siivota tääl ja muutenki osata käyttäytyä. No, mä ainaski vaan vedän esitysvaiheen päälle & siivoon tääl vähä enkä välitä siitä. Sit yleens meen olohuoneeseen koneel tai omaa huoneeseeni ja pistän jtn musiikkii pääl ja pompottelen mun korispalloo.

Se on kyl hauskaa et mun äiti on ihan psyko, se on hirmu vainoharhanen ja yrittää liikaa hallita mun elämää. Isäpuoli taas ärsyttävä, kun kuuntelen jtn musiikkia niin se tulee tohon viereen tanssii ja jos se ei osaa sen biisin sanoi niin se laulaa silti.. Mun oikee isä taas.. Se on rasisti, jota en enää haluu tavata kun se ei hyväksy erilaisuutta. Eikä mun isä haluu olla missään tekemisis äitini tai sisaruksieni kanssa. Alkaa ärsyttää kun selitän jotai mitä kivaa meil on joskus tapahtunu nii se vaa  "älä puhu niistä, mua ei kiinnosta"


Mä oon vaan jotenki tottunu noihin riitoihin ja kaikkeen muuhun paskaan etten osaa enää oikeen muuta kuin nauraa niille.  Sori ku tuli pitkä, teki vaa mieli kirjottaa.  Ja biisei tuli monta, mutta nää pyörii mun päässä ja en saa niitä pois mun päästä! Joan Jett ainaski koska se on aika uus tuttavuus mulle. 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti