tiistai 18. joulukuuta 2012

Purple Rain

Joulu.. Hrr, ei mun juttu. Kaikki liikkuu kaupungilla tekopyhä ilme naamallaan. Hirvee stressi kaikesta. Ja joulujuhla. EI KIVA. Inhoon sitä juttuu mitä me ollaan tekemäs siel, enkä todellakaan pysty siihen. Muutenkin kotona hirveet riidat nykyää, mul menee koulu iha penkin alle jne. En vaan jaksa jouluu. Mun olo tuntuu yksinäiseltä ja tyhjältä. Mulla on jokapäivä huono olo. Koulussa joku/jotkut haukkuu mua, muutenki tuijottelee epämiellyttävästi ja kuulen kun musta puhutaan seläntakana jtn.Monta kertaa mua on myös haukuttu, sillon kun oon yksin. Siks ketää ei kuule mtn, enkä kyl haluiskaa et joku kuulis. Kotiin tullessa mun tekee vaa mieli mennä johonki nurkkaan ja jäädä sinne. Sulautua seinään, ja tarkkailla muita.   Mä jotenki aistin et mun kohal tulee suuria ongelmia tulevaisuudessa.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti